Recensies

Beste bezoeker{ster},


Sinds 2008 is Admiraal Schilderwerken als eerste op Goeree-Overflakkee en Regio zeeland aangesloten bij de vak organisatie '''B.S.''{ de beter schilder}.

De beste waardering komt van je klanten, en deze klanten hebben sinds 2008 hun mening gegeven over Admiraal Schilderwerken.

Admiraal Schilderwerken is aangesloten bij SchilderKTV.nl klik op het SchilderKTV.NL logo en zie gelijk echte reacties uit het klantenbestand van Admiraal Schilderwerken.

Admiraal Schilderwerken is  aangesloten bij de organisatie De Betere Schilder en gaat voor het vergaren van klantgegevens d.m.v het werken met SchilderKTV, het electronische klanttevredenheidsonderzoek van USP Marketing Consultancy. 10 okt 2008 werd die samenwerking bekrachtigd.

 

Schilderktv is een klanttevredenheidsonderzoek en een klantmanagementsysteem in één: klanten kunnen na oplevering van een schilderwerk op een website hun mening geven over het uitgevoerde werk.

Dat geeft Admiraal Schilderwerken inzicht in de tevredenheid van de klant.

 

De data die dit oplevert zijn op een eigen webpagina van Admiraal Schilderwerken op te vragen, zodat er managementgegeven uit kan halen: welke opmerkingen komen vaak voor, waar kan ik mijn dienstverlening nog verbeteren. 

 

Bovendien doet SchilderKTV aan 'bechmarking': de cijfers van het schildersbedrijf worden vergeleken met de gemiddelde cijfers van andere deelnemers aan SchilderKTV. Dat levert een beeld op van de prestaties van het bedrijf ten opzichte van de concullega's.

Tenslotte bevat SchilderKTV ook een relatiemanagementsysteem: de schilder wordt er aan herinnerd wanneer het tijd wordt om contact op te nemen met een klant voor de volgende onderhoudsbeurt.

 

 ADMIRAAL SCHILDERWERKEN WINT LANDELIJKE KLANT-TEVREDENHEIDSPRIJS.


Admiraal Schilderwerken mag zich vanaf donderdag 22 maart jongstleden tot de 10 beste vakschilders in Nederland rekenen, die zijn aangesloten bij de landelijke kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder.


Al sinds de aansluiting in 2008 valt Admiraal Schilderwerken in de prijzen met het door hem geleverde vakwerk.

Admiraal stuurt zichzelf in de richting van monumentale restauratie projecten. In Augustus 2011 hebben we dan ook een redactioneel stuk aan Admiraal Schilderwerken vermeld in het maandelijkse blad van onze vakorganisatie. klik hier voor het redactioneel stuk.

Deze prijs geeft de winnaars de bevestiging dat ook de klanten overtuigd zijn over de geleverde service en kwaliteit.


'' Ik ben zeer vereerd dat ook mijn klanten het geleverde werk en betrokkenheid zo waarderen, ik wil hierbij mijn klanten bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt'', aldus Martin Admiraal de trotse prijswinnaar.




Foto:UITREIKING 2012.




PERSBERICHT   PERSBERICHT    PERSBERICHT    PERSBERICHT

 

 

PERSBERICHT   PERSBERICHT    PERSBERICHT    PERSBERICHT 

 

 

Admiraal Schilderwerken eindigt 4e in landelijke klant-tevredenheidswedstrijd

 

In de jaarlijkse verkiezing van schildersvakorganisatie ‘De Betere Schilder’, heeft Admiraal Schilderwerken de vierde prijs gewonnen in de landelijke klant-tevredenheids wedstrijd.

Martin Admiraal van Admiraal Schilderwerken kreeg persoonlijk één van de tien beeldjes uitgereikt voor zijn gemiddelde waardering van 9,3 voor zijn schilderwerk.

 

Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder heeft de verkiezing in het leven geroepen om de kwaliteit en de service van de aangesloten schilder te waarborgen.

 

Alléén schildersbedrijven die voldoen aan verschillende strenge kwaliteitsnormen worden toegelaten tot de kwaliteitsorganisatie. De Betere Schilder stimuleert de leden telkens weer om professioneel en gedreven het werk uit te voeren. Deze prijs geeft de winnaars de bevestiging dat ook de klanten overtuigd zijn van de geleverde service en kwaliteit. “Jezelf aansluiten bij een vakorganisatie is voor meerde schilders mogelijk  maar om ook de verwachtingen waar maken en kwaliteit leveren daar zijn je klanten het bewijs van.Ik ben dan ook zeer trots op het feit dat ik al drie jaar in de top van het klassement ben geëindigd,” aldus Admiraal.

 

De klanten van een Betere Schilder als Admiraal Schilderwerken weten duidelijk waar ze aan toe zijn en kunnen na het opgeleverde schilderwerk heel gemakkelijk en online een gedetailleerde beoordeling geven van het werk. Op basis van deze beoordelingen wordt de ranglijst opgemaakt. Niet alleen het schildersbedrijf profiteert, alle klanten die aan dit klanten-tevredenheidsonderzoek meedoen, maken namelijk kans op een schildersbon van liefst 500,-.

 

Graag vertelt Admiraal u in een persoonlijk gesprek over de voordelen van

De Betere Schilder. Wilt u zelf snel meer weten? Breng dan een bezoek aan de website :

www.betereschilder.nl  of bel met Admiraal Schilderwerken: Tel.: 0187-643707 Mob:06-20800743

 

PERSBERICHT   PERSBERICHT    PERSBERICHT    PERSBERICHT

 

 


Juni 2009

 

Admiraal Schilderwerken ontvangt certificaat in klant-tevredenheidswedstrijd

 

In de jaarlijkse klant-tevredenheids wedstrijd van ‘de Betere Schilder’, heeft Admiraal Schilderwerken één van de 15 klant-tevredenheidscertificaten gewonnen met het hoge waarderingscijfer van 8,95!

Admiraal deed dit jaar voor eerste keer mee, een uitstekende prestatie dus, terwijl er toch ruim driehonderd schildersbedrijven aan deze wedstrijd mee doen!

 

De Betere Schilder-organisatie heeft de verkiezing in het leven geroepen om kwaliteit en service van de leden hoog te houden. De klanten beoordelen door middel van tevredenheids-formulieren de geleverde diensten.

 

In De Betere Schilder heeft Admiraal een vakorganisatie gevonden die dezelfde filosofie aanhangt als hijzelf, nl. het leveren van kwaliteits schilderwerk. Als een van de eerste schildersbedrijven in de regio trad hij toe tot De Betere Schilder. Alléén schildersbedrijven die voldoen aan verschillende strenge kwaliteitsnormen worden in dit verband toegelaten. Na een uitgebreide toetsing mogen alleen de beste schildersbedrijven het kwaliteitskeurmerk Erkend Betere Schilder voeren. “De Betere Schilder houdt me scherp en daagt me uit om me voortdurend als vakman te blijven ontwikkelen”, zegt Admiraal. “De toekenning van deze prijs geeft mij de bevestiging dat ook de klanten -en daar gaat het uiteindelijk om- overtuigd zijn van mijn service en kwaliteit”. Al de inspanningen zijn dus een goede investering gebleken.

 

“Waarom ik heb gekozen voor ‘de Betere Schilder’? De klanten van een Betere Schilder weten duidelijk waar ze aan toe zijn”:

“Na oplevering van het schilderswerk ontvangt de klant een tevredenheidsformulier. Hiermee kan aangegeven worden wat de klantvan het werk van de betreffende schilder vindt.

 

De Betere Schilder controleert dus of de geboden kwaliteit en service voldoet aan de gestelde normen. Bovendien maken alle klanten die meedoen kans op een schildersbon van 500,00”.

 

Graag vertelt Admiraal u in een persoonlijk gesprek over de voordelen van

De Betere Schilder. Wilt u zelf snel meer weten? Breng dan een bezoek aan de website :

www.betereschilder.nl of bel met Admiraal Schilderwerken: Tel.: 0187-643707..mob:0620800743